FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy kupujecie również konsole uszkodzone ?

Nie, obecnie nie skupujemy uszkodzonych konsol.

2. Jakie ponoszę opłaty wysyłając Wam konsolę ?

Nasza firma pokrywa koszt przesyłki. Ty nic nie płacisz.

3. Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój konsolę?

Wyślij zgłoszenie wyceny Twojej konsoli. Otrzymasz wycenę drogą e-mailową.

4. Czy mogę wysłać Wam konsolę Pocztą Polską?

Oczywiście. Jest to najprostszy sposób wysłania sprzętu. Jednak musisz uprzedzić mailowo lub telefonicznie, że chcesz wysłać konsolę do wyceny.

5. Jak sprawdzić jaki model konsoli chcę Wam sprzedać ?

Nazwa producenta i model konsoli umieszczony jest na urządzeniu lub na pudełku, zaś logo producenta zazwyczaj widoczne jest na korpusie.

6. Ile konsol mogę sprzedać ?

Nie ma limitu ilości sprzedanych urządzeń. Możesz nam sprzedać tyle konsol ile masz.

7. Jak złożyć zamówienie

To proste. Wyślij zgłoszenie chęci sprzedaży konsoli, a nasz konsultant dalej Cię pokieruje.

8. Wysłałem Wam nie ten konsolę, co w zamówieniu jak to naprawić?

Nie martw się. Prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 509/510-555-554 lub mailowoskup@skupkonsol.pl w celu naprawy błędu.

9. Czy konsolę musi być kompletny tzn. z pudełkiem, ładowarką..?

Tak. Kupujemy kompletne urządzenia, oryginalnie zapakowane. Istnieje możliwość sprzedaży niekompletnego urządzenia, jednak w tym przypadku wyceniamy urządzenie indywidualnie.

10. Czy ceny zakupu się zmieniają ?

Tak, zmieniają się w zależności od aktualnej ceny rynkowej i popytu. Bardzo trudno jest przewidzieć, jak często cena będzie ulegała zmianie. Ceny konsol mogą zarówno zmaleć jak i zwiększyć się. Cena Twojego urządzenia w momencie złożenia zamówienia nie ulegnie zmianie.

11. Jeżeli wybiorę opcję wysyłki Pocztą Polską to czy Poczta Polska zabierze mi kwotę za wysłanie i czy mi ją zwrócicie?

Przy wysyłce Pocztą Polską nie pokrywamy kosztów przesyłki.

12. Wysłałem konsolę z własnymi akcesoriami dodatkowymi, co zrobić ?

Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem +48 509/510-555-554 lub mailowoskup@skupkonsol.pl. Przed wysyłką konsoli zawsze upewnij się, czy sprzedajesz nam tylko niezbędne rzeczy. Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione urządzenia dodatkowe.

13. Jak szybko dotrze do mnie przekaz pocztowy ?

Przekaz pocztowy powinien do Ciebie dotrzeć w terminie 10 dni roboczych od daty zakończenia transakcji. Jest to dość długo dlatego polecamy formę wpłaty na koncie w ciągu 48h.

14. konsola została wysłany tymczasem nie otrzymałem żadnych pieniędzy ?

Pieniądze wysyłamy w momencie dostarczenia przesyłki do nas tj. około 48h od wysłania. Jeśli nie otrzymamy paczki nie wysyłamy pieniędzy. Może się zdarzyć, ze paczka nie dotrze. Nie przejmuj się masz list przewozowy z nr nadania paczki. Nie mamy również wpływu na prace banków.

15. Czy
konsola używana musi posiadać pudełko ? 

Nie. Brak pudełka wpływa jednak na cenę.

16. Jak mogę zmienić moje dane kontaktowe z zamówieniu ?

W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 509/510-555-554 lub mailowo skup@skupkonsol.pl.

17. Każda konsola nieużywana MUSI posiadać oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura – oryginał lub kopia). W przypadku braku oryginalnego dowodu zakupu, pracownik firmy Skupkonsol.pl poprosi o przesłanie dokumentu drogą mailową. Po upłynięciu 2 dni roboczych bez odpowiedzi ze strony sprzedającego, aparat automatycznie zostanie odesłany paczką pobraniową sprzedającemu w kwocie pobrania 50.00 zł. Sprzedającemu nie będzie przysługiwało prawo odwołania się.